• Kontakt
  • CBD pro psy – Konopné pamlsky pro psy
  • Seznam registrů psů
  • Ke stažení
  • Přihlášení
  • Registrace

Žádné produkty v košíku.

Předplatné
Sportovní kynologie - magazín o psech
  • Úvod

    • Kontakt
    • Předplatné
    • Přihlášení do Newsletteru
    • Odběr notifikací o novém obsahu
    • Exkluzivní soutěž pro odběratele
    • Zveřejnění PR článku
    • Informace o cookies
    • Zásady zpracování osobních údajů

    Aktuality

    Sportovní-kynologie.cz je na FlashNews.com

    Novela veterinárního zákona: Povinné čipování psů a konec množíren

    Podmínky pro cestování nejen se psy do zahraničí

    Akce a závody

    Psí oči se po dvouleté pauze zase rozzáří: Němá tvář uspořádá Vánoce v útulku

    MVP všech plemen České Budějovice 2022

    MS FCI v Roudnici nad Labem 2022

    Mezinárodní Mistrovství ČKNO 2022

  • Výcvik psa
  • Péče o psa
  • Ze světa psů
  • O kynologii
    • Plemena standard
      • Pracovní plemena
      • Kategorie FCI
        • I. plemena ovčácká, pastevecká a honácká
        • II. pinčové, knírači, plemena molossoidní,…
        • III. teriéři
        • IV. jezevčíci
        • V. špicové a tzv. primitivní plemena
        • VI. honiči a barváři
        • VII. ohaři
        • VIII. slídiči, retrieveři a vodní psi
        • IX. plemena společenská
        • X. chrti
        • N – FCI neuznaná plemena
    • Stopa – pachové práce
    • Obrana
    • Poslušnost
  • Studium/Kurzy
    • Online kurzy pro psy
    • Akreditované kurzy pro psy
    • Střední škola kynologie – ČZA v Humpolci
    • Střední škola kynologie – SZeŠ Čáslav
    • Střední škola kynologie – Kostelec nad Orlicí
    • Střední škola kynologie – SOU Uherský Brod
    • Vyšší odborná škola obor kynologie
    • Vysoká škola obor kynologie
  • Závody/Výstavy
    • Národní výstavy (CAC)
    • Mezinárodní výstavy (CACIB)
    • Ostatní výstavy (oblastní, krajské,.)
    • Klubové výstavy
    • Speciální výstavy (CAC)
    • Výcvikové akce ČMKU
    • Zkoušky IGP
    • Zkoušky NZŘ
    • Zkoušky a závody dle ZOP, ZUP
    • Závody dle všech zkoušek
Žádné výsledky
Zobrazit veškeré výsledky
  • Úvod

    • Kontakt
    • Předplatné
    • Přihlášení do Newsletteru
    • Odběr notifikací o novém obsahu
    • Exkluzivní soutěž pro odběratele
    • Zveřejnění PR článku
    • Informace o cookies
    • Zásady zpracování osobních údajů

    Aktuality

    Sportovní-kynologie.cz je na FlashNews.com

    Novela veterinárního zákona: Povinné čipování psů a konec množíren

    Podmínky pro cestování nejen se psy do zahraničí

    Akce a závody

    Psí oči se po dvouleté pauze zase rozzáří: Němá tvář uspořádá Vánoce v útulku

    MVP všech plemen České Budějovice 2022

    MS FCI v Roudnici nad Labem 2022

    Mezinárodní Mistrovství ČKNO 2022

  • Výcvik psa
  • Péče o psa
  • Ze světa psů
  • O kynologii
    • Plemena standard
      • Pracovní plemena
      • Kategorie FCI
        • I. plemena ovčácká, pastevecká a honácká
        • II. pinčové, knírači, plemena molossoidní,…
        • III. teriéři
        • IV. jezevčíci
        • V. špicové a tzv. primitivní plemena
        • VI. honiči a barváři
        • VII. ohaři
        • VIII. slídiči, retrieveři a vodní psi
        • IX. plemena společenská
        • X. chrti
        • N – FCI neuznaná plemena
    • Stopa – pachové práce
    • Obrana
    • Poslušnost
  • Studium/Kurzy
    • Online kurzy pro psy
    • Akreditované kurzy pro psy
    • Střední škola kynologie – ČZA v Humpolci
    • Střední škola kynologie – SZeŠ Čáslav
    • Střední škola kynologie – Kostelec nad Orlicí
    • Střední škola kynologie – SOU Uherský Brod
    • Vyšší odborná škola obor kynologie
    • Vysoká škola obor kynologie
  • Závody/Výstavy
    • Národní výstavy (CAC)
    • Mezinárodní výstavy (CACIB)
    • Ostatní výstavy (oblastní, krajské,.)
    • Klubové výstavy
    • Speciální výstavy (CAC)
    • Výcvikové akce ČMKU
    • Zkoušky IGP
    • Zkoušky NZŘ
    • Zkoušky a závody dle ZOP, ZUP
    • Závody dle všech zkoušek
Žádné výsledky
Zobrazit veškeré výsledky
Sportovní kynologie - magazín o psech
Úvod Výcvik psa Agresivita u psa

Neodsuzujte takzvaná „bojová plemena“ psů

Magazín Sportovni-kynologie.cz Autor Magazín Sportovni-kynologie.cz
16.2.2011
v Agresivita u psa
Doba čtení: 5 min.
63

Stále si mnoho lidí o těchto psech myslí, že jsou to zabijáci. Ano, kdo by si to nemyslel, když v médiích neustále slyšíme o případech pokousání od psa „bojového plemene“ (rotvajler, pitbull, staford,..). Proč si to ale většina lidí myslí? To kvůli lidem, kteří na psa nestačí a nedokáží ho pořádně vycvičit. Právě tito lidé jsou majitelé těch „bojových plemen“, o kterých slýcháváme v televizích a čteme v novinách.

Názor na „bojová“ plemena

Chápeme názor většiny maminek, že by si k malému dítěti nepořídily Rotvajlera nebo Pitbula z důvodů, že je nevhodný k dětem, že je agresivní a že by dítě pokousal. Argumenty se schylují vždy k jednomu jedinému důkazu: „Slyšela jsem o rotvajleru, který pokousal dítě. Přece si nebudu takového psa pořizovat k dítěti? Nejsem blázen!“

Takto hovoří spousta maminek a nikdo si „neriskne“ takového psa k dítěti pořídit.

„Bojové“ plemeno není zabiják!

Musíme si sáhnout do svědomí a odpovědět si na pár základních otázek, proč zrovna toto plemeno je často v novinách, že pokousalo dítě? Proč se o tomto plemeni mluví jako o zabijákovi? Proč je nějaký takový pes náhle po útoku utracen? Vše je to v lidech. Vezměme si příklad z rotvajlera, který složil všechny zkoušky jako canisterapeutický pes.

Je to stejný rotvajler jako všichni, akorát s tím rozdílem, že tento rotvajler měl skvělého majitele a cvičitele a byl vychováván za dobrým účelem. Neberte si příklad z lidí, kteří psa neumějí vychovat.  Pokud tak učiníte, může to dopadnout právě pokousáním dítěte či dospělého člověka a následném utracením psa. Berte si příklad z takových majitelů, jenž „bojové plemeno“ doma mají a je to jejich miláček a v životě by si nedokázali představit, že tento pes, kterého mají doma by mohl snad někomu ublížit.

Nechodíme na cvičák a naše „bojové“ plemeno je milé a hodné jako ostatní psi

Existují i případy a máme dojem, že je to většina případů u nás, že psa „bojového plemene“ mají doma od štěněte a nezašli s ním nikdy na cvičák. Zase se vrátíme k tomu, že z toho psa, kterého si domů pořídíme bude v dospělosti takový, jak si ho vychováme. Nikdo nám do výcviku psa nemluví a záleží jen na nás, co psa naučíme, co mu dovolíme dělat, jestli bude pes spát doma nebo bude venku v kotci.

Online kurz Problémové chování

Všechno co následně vede k výsledné „osobnosti“ psa máme na svědomí my, respektive majitel, který si psa koupil za nějakým účelem. Ať už byl účel při pořízení psa hlídání majetku, canisterapeutický pes nebo prostý mazel na doma. Nikdy se nestalo, že by majitel převzal už agresivního psa, který od štěněte útočil na lidi i zvířata.

Tudíž se musíme všichni zamyslet a říct si, že pes se nenarodil jako zabiják, to lidé z nich zabijáky dělají a je to hodně smutné, že zrovna tito nádherní psi získali špatnou pověst jen díky těmto lidem.

„Bojová plemena“ psů neexistují

Pojem „Bojová plemena psů“ je holý nesmysl. Žádná taková skupina psů prostě a jednoduše neexistuje. Používání tohoto výrazu samotnými pejskaři je nezodpovědné a nesmyslné. Jediné rozdělení psů, které existuje je do skupin podle mezinárodní kynologické federace FCI:

  • Skupina I. – Ovčáci a honáčtí psi
  • Skupina II. – Pinčové a knírači, molossoidní
  • Skupina III. – Teriéři
  • Skupina IV. – Jezevčíci
  • Skupina V. – Špicové a primitivní typy
  • Skupina VI. – Honiči, barváři a příbuzná plemena
  • Skupina VII. – Ohaři
  • Skupina VIII. – Retrívři, slidiči a vodní psi
  • Skupina IX. – Společenská plemena a toy
  • Skupina X. – Chrti
  • Dosud neuznaná plemena FCI

Na závěr doporučujeme shlédnout reportáž natočenou českou televizí, která je zaměřená právě na pojem „bojoví psi“.

Podpořte autory

Kupte jim třeba kafe :)

Podpořit autory

Mohlo by vás zajímat

Agresivní pes vůči cizím psům

Jak nejlépe uklidnit agresivního psa

Tagy: agresivní psibojová plemenabojové plemeno psacanisterapeutický pesrotvajler
Sdílet689Tweet415Poslat
Magazín Sportovni-kynologie.cz

Magazín Sportovni-kynologie.cz

Jsme internetový magazín přinášející aktuality ze světa psů, rady pro pejskaře ale i zábavný obsah se psí tématikou. U nás si každý milovník psů najde své oblíbené téma.

Podobné Příspěvky

Agresivní pes vůči cizím psům
Agresivita u psa

Agresivní pes vůči cizím psům

11.3.2022
Jak nejlépe uklidnit agresivního psa
Agresivita u psa

Jak nejlépe uklidnit agresivního psa

30.6.2016
Agresivní chování psů
Agresivita u psa

Agresivní chování psů

4.3.2015
Agresivní pes není k utracení
Agresivita u psa

Agresivní pes není k utracení

16.6.2014
Výcvik s HALTI ohlávkou
Agresivita u psa

Výcvik s HALTI ohlávkou

22.10.2013

Komentáře 63

  1. Je to o lidech, ale... says:
    před 10 měsíců

    Bojová plemena existují, ale nejedná se o oficiální termín.
    „Bojová plemena“ je označení pro plemena, která jsou nebo byla šlechtěna/používána pro psí zápasy (dog fighting breeds). Např. bulteriér, staford, pitbul, doga atd.
    Teď si položte otázku: Proč se k psím zápasům používají zrovna tato plemenai? Proč? No protože jsou agresivnější/urputnější/houževnatější než třeba kokršpaněl, kolie nebo retrívr. A pokud takového psa člověk nezvládá, je opravdu nebezpečnější než ostatní. Tak to prostě je.
    Aby bylo jasno, také věřím, že rozhoduje výchova. Bohužel, v poslední době bojových psů potkávám čím dál víc – a většinu z nich majitelé ABSOLUTNĚ nezvádají (čest výjimkám). Když potom takový pes uteče, je to o strach.

    Přestaňte, prosím, tato plemena bezmylšnkovitě obhajovat. Pokud člověk výchovu bojového psa nezvládne, následky bývají mnohem horší, než u ostatních plemen. Pokud nevěříte, vyhledejte si studie a statistiky o počtu napadení/usmrcení psem. Ve všech studiích, které ukazují relativní čísla (tj. zohledňují celkový počet jedinců daného plemene), jsou na prvních pozicích pitbul, rottweiler, bulldog…

    To není názor, to je fakt.

    Odpovědět
  2. Zdeněk says:
    před 2 roky

    BOJOVÉ PLEMENA NEJSOU !!! LIDÉ Z NICH UDĚLAJÍ ZABIJÁKY !!!

    Odpovědět
    • Mickey says:
      před 1 rokem

      Bohužel tyto plemena si většinou pořizují lidé pochybného původu! Venčí je pak bez vodítka a nechají je dělat si co chtějí. Psí nijak nevychovají a pak to dopadá spatne. Řekl bych, že je to oblíbené plemeno feťáků, bezdomovců a anarchistů a dalších takových skupin lidí ????

      Odpovědět
  3. Honza says:
    před 3 roky

    Souhlasím s Vámi. Dnes jsme to viděli v přímém přenosu z balkónu. Americký pitbul samozřejmě volně puštěný roztrhal Bišonka staré paní a když ho bránila, napadl i jí. Nebýt bleskového zásahu sousedů, mohlo to dopadnout i hůř. Vidět tyhle psy na volno v ulicích, kde jsou děti, střílel bych to bez milosti.

    Odpovědět
    • Jana says:
      před 2 roky

      Lidi jako vy mě dokážou vytočit!!! Pes za to nemůže! Jen jeho maitel… když se o něj neumí starat, tak je jasný, že to takhle dopadá!!

      Odpovědět
      • Tereza Slavikova says:
        před 2 měsíce

        Presne 🙏tohle skatulkovani je opravdu omezene!!! pes bude vzdy takovy jak mu dovolite ❤️ spis mi pripada,ze lidi trochu podcenujou vychovu malych psu 🤔

  4. karel says:
    před 8 roky

    Mam již druheho psa tak zvaneho bojoveho plemene což neexistuje.Bara ta byla zlata nikomu vžyvotě nikomu neublížila každeho mněla rada ale někteři ji vyděly a odsoudily aniž bi ji poznaly jak byla hodna neubližila by ani mouše .ted jsem si pořidil dalši štěně tohoto plemene Stafforda jsou to vyjimečni psy do rodin děti zbožnujoui vaše přatele budou mit radi nedalbych vžyvotě nane dopustit .Ps:Kamaradka ma psa tohoto plemene a sveho synka nechal venku před kramem jen si pro něco skočila a venku u kočarku se stvěla nějak ženska divna ale pes ji k malemu nepustil ale neubližil pote zjistila kamaradka že ta ženska byla nějakej magor tak že Jack i perfektně hlidal aby malemu neubližíla nebo ho neunesla .jsou to psi nejlepši do pohody i nepohody vždy potěši

    Odpovědět
    • michaela karbon says:
      před 8 roky

      som rada ze tu pisu iba rozumny ludia a ludia co vidia skutocnu psiu dusu a nie nepocuvaju vseliake trapne blbosti.Pred 9 rokmi som mala Rotweilerku mala uz roky a narodil sa mi dotoho syncek no poviem vam to bola skvela dvojka;) ludia na ulici ma odcudzovali ze mam takeho psa a male babo ale mna to nezaujimalo nakolko ona bola skvela a na maleho davala pozor od tej doby ako som sa vratila s nim z porodnice.kde spal maly tak tam spala aj ona a akonahle sa len pohol alebo zamrnkal tak bola v tu ranu prinom a predsavte si ze mu dokazala podat dudku ked mu vypadla a to ju ani nikto neucil to si vsimla sama ze male deti su zavisle na dudkach a akonahle mu vypadla tak ju vzala ona do tej obrovskej tlami a krasne jemnucko mu ju podala;) no nadhera bola velika bo mala 75kg,a raz mi ju niekto posteril ked sme boli opekat na luke a ona nakoniec zraneniam podlahla,nikdy sa neprislo na to kto mi ju zabil.a ja viem ze to bolo naschval,nikdy nanu nezabudnem a az do teraz som sa z toho spametavala ale nakoniec som si pred dvomi mes.kupila steniatko Rotweilera a akurat dnes uz ma 4mes, a je to tiez sucka a je teda uzasna mam dve deti a su to najlepsi kamosi milujeme ju a aj ona nas a uz nikdy nedopustim aby mi nejaky hajzel zabil moju lasku,
      tzv.bojove plemena su najlepsie do rodiny s detmi.nikto sa nemusi bat su to mierumilovne tvory.ani jeden pes neni zly najhorsia rasa su ludia

      Odpovědět
  5. Janinka says:
    před 9 roky

    jsem názoru že mít psa nějakého bojového plemena je nezodpovědné! Neměl by je chovat nikdo, jsou nevyzpytatelní a agresivní ke všem.. zažila jsem s timahle plemeny jen peklo! Proč jich tolik asi končí v útulcích? Zakázala bych nebo jenom omezila chov. Majitelé by museli udělat nějaké zkoušky a testy a pokud by je pes zvládnul, mohl by ho majitel normálně chovat.

    Odpovědět
    • Megy says:
      před 8 roky

      Tito psi nejsou ,,bojová plemena,, .. O jejich chování rozhoduje majitel, po jaké cestě ho povede. Pokud si majitel zvolí cestu psích zápasů je jasné že ten pes bude agresivní. Souhlasím že by ho měli chovat jen někteří chovatelé, avšak ne jen ten kdo složí nějaké zkoušky. Tedy zkušení chovatelé
      Já tedy nesouhlasím s tím aby jej chovali začátečníci. To ano.
      Ale jedno si pamatujte-> žádná bojová plemena a natož agresivní pitbulové nejsou. Alespoň sami jedinci ne!

      Odpovědět
    • roman says:
      před 7 roky

      pracoval jsem 7 let na utulku ALE ŽE BY BYLO NEJVICEN TZV.BOJOVÝCH PLEMEN JE HLOUPOST,něco zakazat svedči o Vaší slabé znalosti choval jsem pitbulla 13 let a ostatní rasy se nemohou tomuto plemeni vyrovnat je to v lidech socializaci duslednosti
      něco zakázovat je primitivní nadřazenost PÁNA TVORSTVA nebo někoho kdo so na to hraje

      Odpovědět
    • Bojová plemena EXISTUJÍ!!! says:
      před 3 roky

      Ano, s tím přesně souhlasím. A majitel by měl mít psychotesty, nebo nějaký ekvivalent zbrojního průkazu. Ve městě, v kterém bydlím, si bojová plemena pořizují nezodpovědní majitelé (povětšinou socky, feťáci bez peněz a chlápci, co si s nimi honí ego)
      Předevčírem (8.2. 2020) mi mého 15letého malého kříženečka (pinč/krysařík) surově napadla fena pitbulla, (fena je prý z útulku a agresivní, patří rodině cikánů, co fetují a psa nevychovávají) vytrhla se z ruky, přiřítila se asi z dvaceti metrů, zakousla se mému psovi do krku a začala s ním škubat ze strany na stranu, trvalo to několik minut, toho křiku, bolesti!!!! Létal vzduchem, visel jen za krk, nenechala si ho z tlamy vypáčit. Když ho konečně pustila, byl jen bezvládné tělíčko v bezvědomí. Žije!!! Ale má roztržený krk, poraněnou krční páteř, prodělal slabou mrtvičku a chvilku trvalo, než začal znovu chodit bez padání, je bolavý. Výrazně se lepší a to je skvělá zpráva! <3 Má chuť k jídlu, vrtí ocáskem, vyvenčí se… Je to velký bojovník!

      Takže jestli někdo tvrdí, že bojová plemena neexistují, tak jděte s prominutím do prdele!!!
      Ta agrese vůči psům je v nich zakořeněná, jsou bez soucitu, rozcupují malého starého pejska stejně, jako hadrovou panenku….
      Teď už s sebou nosím zavírací nůž, v podobném případě bodám bez milosti do krkavice.

      Odpovědět
      • michal says:
        před 2 roky

        Starám se o stafordku. Dokud po ní nějaký pes nevyjede, nevšímá si jich. Nejhorší jsou nervní yorkshirové. Také cizích lidí venku si nevšímá, návštěvy doma vřele vítá.

    • Kus says:
      před 2 roky

      Běžte do háje. Máme 3 děti. Měly jsme staforda,teď máme dva Cannes Corso a rotvajlera. Za děti by daly život. Kdo věří, že existují bojová plemena, pořiďte si takového psa a sami uvidíte. Trocha poslušnosti a pes je zlatej.

      Odpovědět
    • Tereza Slavikova says:
      před 2 měsíce

      Mit jakehokoliv psa bez dusledne vychovy je nezodpovedne! Mluvim z vlastni zkusenosti s jezevcikem me zname,ktery mi svym nevyzpytatelnym chovanim zajistil plastiku nosu 🤷‍♀️

      Odpovědět
  6. veruska123 says:
    před 9 roky

    mam rada bojova plemena a neverim ze by nikomu ublizily schvalne a nemnely by sme je odsuzovat tento clanek se mi velmi libi :D :D

    Odpovědět
  7. Draha says:
    před 9 roky

    omlouvám se za svůj nedopsaný předchozí e-mail ,ale musím reagovat na Markétu která je zřejmě hodně mimo. Neví o tom vůbec nic je jak moje 80letá babča , která mele pořád jedno a to samé dokola a věřím pevně že i kdyby o tom věděla všechno ,bude mlet pořád to stejné.

    Odpovědět
  8. Haňďa says:
    před 10 roky

    Opravdu je to vždy vina majitele.Mám křížence cca 30kg,ale neustále máme problémy s jorkšíry ,protože jejich majitelé je nechávají zásadně volně pobíhat a útočit na ostatní psy.Proč já mám držet na vodítku celkem velkého a neútočícího psa,když majitelé těchto miniatur vám s úsměvem řeknou,že to netušili,ale kdyby náš pes jen plácl přátelsky tlapkou a tím ublížil,asi by se jim úsměv značně pokřivil.Bohužel našeho pejska jorkšír pokousal a od té doby je nesnáší,tedy ty uřvané a útočící,máme i minikamarády.Manželovi dokonce prokousl jorkšír nohavici,proč nejsou teriéři bojoví?

    Odpovědět
    • Mirek says:
      před 9 roky

      Tak teriéři nepatří mezi bojová plemena. Ale ještě jsem nezažil bojový plemeno, aby si hrálo s děckama.. vždycky jsem je potkal neposlušný a nebo poslušný ale agresivní. Pak se jich lidi nemaji bát, když napadnou bezdůvodně kdekoho!

      Odpovědět
      • Eva says:
        před 9 roky

        Ja mam Bandoga,hodne se o nem pise,ze je to zakazany pes,vzesel krizenim Mastifa a pitbula. Musim rict,ze vzbuzuje respekt,ale je to hodny,klidny pes,ktery miluje deti a celou mou rodinu,je nekonfliktni i velmi dobry hlidac,vse je o vychove a o puvodu psa. Pokud si takove plemeno porizuje clovek aby si zvisoval ego,je to spatne,pak ze psa opravdu muze byt zbran,protoze jejo vaha je cca70kg.Coz je strasna skoda,protoze to pak poskozuje jmeno tohoto skveleho inteligentniho psa.

      • MartinaJa says:
        před 9 roky

        jde o to jak psa vychovate a na druhou stranu dite musi respektovat potreby ditete! vyrustala jsem s nekolika plemeny nemecky ovcak rotvajler doga .. pro info na psovi jsem mohla jezdit a nikdy si nedovolil ani me skrabnout. vedel kde je jeho misto.. Ale treba moje dcera vi ze nesmi psa rusit u krmeni ze kdyz pes spinka tak spinka a nikdo ho budit nebude.. musite umet vychovat jak dite tak i psa

Předchozí
Další

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se zpracováním osobních údajů pro účely zveřejnění komentáře.

Tento web používá funkci Ověření uživatelů ke snížení spamu.

Vyhledávání

Žádné výsledky
Zobrazit veškeré výsledky

WebStories

cropped-MMCKNO-2022-fotky01.jpg

Mezinárodní Mistrovství ČKNO 2022

cropped-louie-2.jpg

10 „Lidských“ jídel pro psy s nutričně bohatým a pestrým složením

cropped-mezinarodni-vystava-psu-Brno-2022-intercanis-cacib-fci.png

Mezinárodní výstava psů Brno 2022

cropped-obrazok-1-zlaty-retriever.jpg

10 nejchytřejších plemen psů na světě

Nejnovější obsah

Kupujete pro svého psa správné granule?

Kupujete pro svého psa správné granule?

13.2.2023
Může mít pes ADHD? (Příznaky a projevy ADHD u psů)

Může mít pes ADHD? (Příznaky a projevy ADHD u psů)

29.10.2022
Proč psi jedí trávu?

Proč psi jedí trávu?

8.8.2022
Co můžete očekávat, když si domů přivedete nové štěně

Co můžete očekávat, když si domů přivedete nové štěně

27.7.2022
Jak komunikuje váš pes? Naučte se rozpoznat všechny signály

Jak komunikuje váš pes? Naučte se rozpoznat všechny signály

25.7.2022

Nejčtenější tento měsíc

  • Seznam zakázaných plemen v různých zemích

    Seznam zakázaných plemen v různých zemích

    7491 shares
    Sdílet 3060 Tweet 1846
  • 10 nejchytřejších plemen psů na světě

    7538 shares
    Sdílet 3020 Tweet 1883
  • Jak odnaučit psa skákat na lidi

    3620 shares
    Sdílet 1447 Tweet 904
  • Jak nejlépe uklidnit agresivního psa

    4042 shares
    Sdílet 1617 Tweet 1010

Nejnovější komentáře

  • Ivana Lachoutová: Agresivní chování psů
  • Tomáš Pekárek: Plán výcviku služebního psa
  • Tereza Slavikova: Neodsuzujte takzvaná „bojová plemena“ psů
  • Tereza Slavikova: Neodsuzujte takzvaná „bojová plemena“ psů
  • Tereza Slavikova: Neodsuzujte takzvaná „bojová plemena“ psů

Nejčtenější - Prémiový obsah

Pořízení štěněte 1.díl – Výběr vhodného plemene

Pořízení štěněte 1.díl – Výběr vhodného plemene

30.11.2014
Trest vs. Odměna – Jaký přístup k psovi je nejúčinnější?

Trest vs. Odměna – Jaký přístup k psovi je nejúčinnější?

16.10.2021
Pořízení štěněte 3.díl – Pes v bytě nebo v rodinném domě

Pořízení štěněte 3.díl – Pes v bytě nebo v rodinném domě

1.5.2015
Může mít pes ADHD? (Příznaky a projevy ADHD u psů)

Může mít pes ADHD? (Příznaky a projevy ADHD u psů)

29.10.2022

Newsletter

Přihlaste se k odběru Newsletteru, aby vám neunikl žádný nový obsah

Pošleme vám jen 1 e-mail týdně s přehledem nových článků.



Zásady zpracování osobních údajů

O nás

Jsme internetový magazín přinášející aktuality ze světa psů, odborné články, rady pro pejskaře ale i zábavný obsah se psí tématikou. U nás si každý milovník psů najde své oblíbené téma.

Statistiky

Partneři

  • Online kurzy pro psy
  • Webdesign & online marketing
  • Objednávkový systém pro restaurace
  • Módní Choker náhrdelníky
  • PrémiováDoména.cz – online aukce domén

© 2021 SPORTOVNI-KYNOLOGIE.CZ

Nejpopulárnější články

Výchova a výcvik štěněte

Výchova a výcvik štěněte

20.9.2021
Neodsuzujte takzvaná „bojová plemena“ psů

Neodsuzujte takzvaná „bojová plemena“ psů

16.2.2011
10 nejchytřejších plemen psů na světě

10 nejchytřejších plemen psů na světě

28.5.2021
Agresivní pes vůči cizím psům

Agresivní pes vůči cizím psům

11.3.2022

Nejnovější články

Kupujete pro svého psa správné granule?

Kupujete pro svého psa správné granule?

13.2.2023
Může mít pes ADHD? (Příznaky a projevy ADHD u psů)

Může mít pes ADHD? (Příznaky a projevy ADHD u psů)

29.10.2022
Proč psi jedí trávu?

Proč psi jedí trávu?

8.8.2022
Co můžete očekávat, když si domů přivedete nové štěně

Co můžete očekávat, když si domů přivedete nové štěně

27.7.2022
Žádné výsledky
Zobrazit veškeré výsledky
  • Přihlášení
  • Registrovat se
  • košík
  • Úvod
  • Akce, závody a výstavy
    • Mezinárodní výstavy (CACIB)
    • Národní výstavy (CAC)
  • Výchova štěněte
  • Péče, zdraví a nemoci
    • Péče a zdraví psa
    • Psychické poruchy u psů
    • Výživa psa
  • Výcvik psa
    • Agresivita u psa
    • Povely
    • Výchova a výcvik psů
    • Výcvikové pomůcky
  • Ze světa psů
    • Mýty o psech
    • Nejoblíbenější plemena psů
    • Sporty
    • Zajímavosti ze světa psů
  • Online kurzy pro psy
  • Akreditované kurzy pro psy
  • Studium – obor kynologie
  • CBD olej a pamlsky pro psy
  • Předplatné
  • Zveřejnění PR článku
  • Kontakt

© 2021 SPORTOVNI-KYNOLOGIE.CZ Všechna práva vyhrazena.

Vítejte zpět!

Přihlásit se přes Google
NEBO

Přihlaste se ke svému účtu

Zapomenuté heslo? Registrovat se

Vytvořit nový účet

Registrovat se přes Google
NEBO

Pro registraci vyplňte formulář

*Registrací na tomto webu souhlasíte se Zásadami zpracování osobních údajů.
Všechna pole jsou povinná Přihlásit se

Získejte heslo

Chcete-li obnovit heslo, zadejte prosím své uživatelské jméno nebo e-mailovou adresu.

Přihlásit se
Opravdu chcete odemknout tento příspěvek?
Zbývající odemknutí : 0
Opravdu chcete zrušit předplatné?